30 Aralık 2014 Salı

biraz benden# zaman+hayırlısı...


bazen sadece hayırlısı diyebiliyoruz ya ne söylersek boş oluyor ya sadece zaman gerekiyor ya bazen işte öyle bir dönemden geçiyorum.
 dilim ne kadar hayırlısı diyorsa da gönlüm sabredemiyor ne olacaksa olsun bir an önce diyor yanlış diyor biliyorum ama susturamıyorum onu, diyor işte.
zaman gerekiyor bana şu an.
geçen sene bu zamanları hatırladım da şimdi, yine aynı durumlar içerisindeydim ve yine hayırlısı diyordum. atlattım o zamanları ama hala nasıl olduğu konusunda tam bir şey diyemiyorum. iyi veya kötü demek için de zaman gerekiyor. kısa vaade de kötü atlattım o anları ama uzun vaade de yaşayıp göreceğiz.
peki bu kadar gizemin ne olduğunu söyleyecek miyim?
 hayır. 
diyorum ya şu an savaş var içimde durduramadığım. bana gereken, bu anlamsız sözleri yazarak içimi birazcık da olsa yatıştırmak.
bir saat önce şunları diyordum "hemen olsun, zaman, beklemek zor".
 şu an ise gördüğüm bazı şeyler zaman gerektiğini söylüyor. 
ama ama benim en sevmediğim de işte bu bekleme kısmı.
üstelik bir hafta tatilim var. evdeyim. ben bu süre içinde kuracağım da kuracağım. kendimi biliyorum. inşallah geçen hafta aldığım kitapları okur bitiririm en azından kendimle uğraşmam. 
bakalım bu karışık yazının sonucunu size bildiririm. zaman bana neler gösterecek bu sefer. 
dua edin bana, şu süreçten üzülmeden üzmeden çıkayım.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...