26 Kasım 2014 Çarşamba

high school love on-2014


çok hoş bir dizi olur kendileri. romantik komedi fantastik ve okul dizisi.hala devam etmekte ve haftada bir bölüm yayınlanmakta.

 ilk başta 14 yaşındaki başrol oyuncusu dikkatimi çekti. bu kızı ilk the queens classroom dizisinde inek kız karakteri ile izledim. ama yok burada o ufacık kız gitmiş bir genç kız gelmiş ki tekrar belirteyim yaş 14. hoş benim 14 yaşındaki öğrencilerimden bu kıza bin basacak güzellikte ve gelişmişlikte olanları da yok değil de neyse. işte dizinin adı ilk bu kızla duyuldu bir çok kişi tarafından.



ardından infinite üyeleri geldi benim için.
diziyi severek izliyorum haftada bir bölüm hem iyi hem değil. beklemesi sinir oluyor. bir yandan da iyi dizi başında kalmıyorum bu sayede.
müzikleri de bahsedelim. iki müziği çok hoşuma gitti.

ile

bu şarkının başlayışı çok hoşuma gidiyor. piyona ile sizi alıp götüren bir melodisi var.
severek izliyoruz :)
belki liselilerden sıkılanlardır olur ergence tavırlar çok var çünkü kıskançlıklar filan ama iyi bee :D
facebook sayfama da beklerim 


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...